نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش الکترونیکی سامیت تاثیر آموزش الکترونیکی سامیت بر بهبود عملکرد بخش کشاورزی مدیران عامل شرکت‌های تعاونی روستایی استان فارس [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 52-67]
  • آموزش ترویجی نیازمند ی های آموزشی گردو کاران شهرستان رابر استان کرمان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 155-171]
  • آموزش‌ ترویجی نقش عامل‌های مختلف در نگرش، مهارت و دانش باغداران ساری در زمینة عملیات داشت مرکبات با تأکید بر آموزش‌های ترویجی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 48-66]
  • آموزش عالی شناسایی و تبیین مهم ترین راهکارهای بهبود آموزش عالی کشاورزی در دانشکده کشاورزی زنجان [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 144-170]
  • آموزش عالی تحلیل عوامل مؤثر بر نگهداشت دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 92-111]
  • آموزش عالی کشاورزی شناسایی و تبیین مهم ترین راهکارهای بهبود آموزش عالی کشاورزی در دانشکده کشاورزی زنجان [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 144-170]
  • آموزش کشاورزی دیدگاه گروه کانونی صاحبنظران منتخب آموزش کشاورزی نسبت به نظام آموزش کشاورزان آینده کشور [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 102-124]
  • آموزشگران کشاورزی تا ب آوری آموزشگران نظام آموزش عالی کشاورزی ایران در بحران همه گیری کووید19 [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 50-70]
  • آموزش مجازی آسیب شناسی برنامه های ترویج کشاورزی در دوران کرونا و پساکرونا و تأثیر آن بر توسعه کشاورزی [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 31-49]
  • آموزش های ترویجی تأثیر نیازهای اطلاعاتی و آموزش های ترویجی در رفتار اطلاع یابی برنج کاران ساری، مازندران [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 67-87]
  • آموزش و ترویج کشاورزی ارائه الگوی هماهنگی برنامه‌های درسی کارشناسی آموزش و ترویج کشاورزی با نیازهای شغلی بازار کارکشاورزی استان اردبیل [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 110-133]

ا

  • ارتباط عامل های مؤثر در ترویج و آموزش کشت گل محمدی در ساری [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 68-91]
  • ارزشیابی اثربخشی ارزشیابی اثربخشی پژوهشگر مروجان ارشد در نظام نوین ترویج کشاورزی: کاربرد مدل سیپ (CIPP) [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 41-62]
  • اساتید شاخص های تدریس اثربخش از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشکده های کشاورزی دانشگا ه های بوعلی سینا و رازی [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 125-140]
  • استادان تحلیل عوامل مؤثر بر نگهداشت دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 92-111]
  • اشتراک دانش ارزیابی وضعیت مولفه های مدیریت دانش سامانه ترویج کشاورزی [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 71-96]
  • اشتغال‌پذیری غنی سازی مهارتی برنامه درسی نظام آموزش عالی کشاورزی ایران: مورد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 97-123]
  • اقدامات راهبردی منابع انسانی نقش مدیریت دانش و اقدا م های راهبردی مدیریت منبع های انسانی بر عملکردسازمانی جهاد کشاورزی استان بوشهر [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 6-24]
  • انگیزه تحلیل عوامل مؤثر بر نگهداشت دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 92-111]

ب

  • باغداران نقش عامل‌های مختلف در نگرش، مهارت و دانش باغداران ساری در زمینة عملیات داشت مرکبات با تأکید بر آموزش‌های ترویجی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 48-66]
  • برنامه درسی غنی سازی مهارتی برنامه درسی نظام آموزش عالی کشاورزی ایران: مورد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 97-123]
  • برنامه‌ درسی ارائه الگوی هماهنگی برنامه‌های درسی کارشناسی آموزش و ترویج کشاورزی با نیازهای شغلی بازار کارکشاورزی استان اردبیل [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 110-133]
  • بهبود آموزش عالی کشاورزی شناسایی و تبیین مهم ترین راهکارهای بهبود آموزش عالی کشاورزی در دانشکده کشاورزی زنجان [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 144-170]
  • بهره برداران منابع طبیعی طراحی الگویی برای ارائه خدمات ترویج دانشگاهی در دانشکد ه های کشاورزی ومنابع طبیعی دانشگاه ارومیه [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 139-154]
  • بوریچ نیازسنجی آموزشی کشاورزان چغندرکار استان کرمانشاه با استفاده از مدل بوریچ و تحلیل کوادرانت [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 25-40]

پ

  • پایداری تأثیر روش‌های آموزشی بر درک کشاورزان استان ایلام از پایداری زنجیره تأمین محصول‌های کشاورزی سالم [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 134-160]
  • پاندمی کرونا آسیب شناسی برنامه های ترویج کشاورزی در دوران کرونا و پساکرونا و تأثیر آن بر توسعه کشاورزی [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 31-49]
  • پژوهشگر - مروجان ارشد ارزشیابی اثربخشی پژوهشگر مروجان ارشد در نظام نوین ترویج کشاورزی: کاربرد مدل سیپ (CIPP) [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 41-62]

ت

  • تحلیل سلسله مراتبی تأثیر روش‌های آموزشی بر درک کشاورزان استان ایلام از پایداری زنجیره تأمین محصول‌های کشاورزی سالم [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 134-160]
  • تدریس اثربخش شاخص های تدریس اثربخش از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشکده های کشاورزی دانشگا ه های بوعلی سینا و رازی [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 125-140]
  • ترویج دانشگاهی عوامل موثر بر تمایل اعضای هیئت علمی دانشکده‌های کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه ارومیه نسبت به مشارکت در فعالیت های ترویجی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 11-32]
  • ترویج دانشگاهی طراحی الگویی برای ارائه خدمات ترویج دانشگاهی در دانشکد ه های کشاورزی ومنابع طبیعی دانشگاه ارومیه [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 139-154]
  • ترویج کشاورزی آسیب شناسی برنامه های ترویج کشاورزی در دوران کرونا و پساکرونا و تأثیر آن بر توسعه کشاورزی [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 31-49]
  • ترویج و آموزش عامل های مؤثر در ترویج و آموزش کشت گل محمدی در ساری [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 68-91]
  • تشخیص نیاز ارزیابی وضعیت مولفه های مدیریت دانش سامانه ترویج کشاورزی [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 71-96]
  • تشکل‌‌های کشاورزی تحقق‌پذیری شاخص‌های حکمرانی شایسته منابع آب کشاورزی در تشکل‌های آب‌بران دشت‌آبی کامیاران کردستان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 11-30]
  • تعالی سازمانی نقش مدیریت دانش و اقدا م های راهبردی مدیریت منبع های انسانی بر عملکردسازمانی جهاد کشاورزی استان بوشهر [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 6-24]
  • تغییر رفتار نقش عامل‌های مختلف در نگرش، مهارت و دانش باغداران ساری در زمینة عملیات داشت مرکبات با تأکید بر آموزش‌های ترویجی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 48-66]
  • توسعه اشتغال ارتباط بین دانش حضوری با قابلیت‌های کارآفرینی دانشجویان رشته های کشاورزی دانشگاه رازی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 88-109]
  • توسعه پایدار نقش سرمایه اجتماعی در به‏ کارگیری کنش‏ های مناسب کشاورزی (گپ جهانی): مطالعه ‏ای در شهرستان خرم‏ آباد [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 31-51]
  • توسعه زیرساخت شناسایی و تبیین مهم ترین راهکارهای بهبود آموزش عالی کشاورزی در دانشکده کشاورزی زنجان [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 144-170]
  • توسعه کشاورزی آسیب شناسی برنامه های ترویج کشاورزی در دوران کرونا و پساکرونا و تأثیر آن بر توسعه کشاورزی [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 31-49]
  • توسعه کشاورزی تحقق‌پذیری شاخص‌های حکمرانی شایسته منابع آب کشاورزی در تشکل‌های آب‌بران دشت‌آبی کامیاران کردستان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 11-30]

ث

  • ثبات و کارکردی بودن تاثیر آموزش الکترونیکی سامیت بر بهبود عملکرد بخش کشاورزی مدیران عامل شرکت‌های تعاونی روستایی استان فارس [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 52-67]

چ

  • چابکی سازمانی نقش چابکی سازمانی در ارتباط فناوری اطلاعات و ارتباطات با عملکرد شغلی آموزشگران هنرستان‌ها و مرکزهای آموزش کشاورزی کرمانشاه [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 63-82]
  • چالش های کارورزی چالش های اجرای دوره کارورزی دانشجویان (کاردانی وکارشناسی)کشاورزی در وزارت جهادکشاورزی از دیدگاه مجریان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 112-138]
  • چغندرکاران نیازسنجی آموزشی کشاورزان چغندرکار استان کرمانشاه با استفاده از مدل بوریچ و تحلیل کوادرانت [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 25-40]

ح

  • حکمرانی آب تحقق‌پذیری شاخص‌های حکمرانی شایسته منابع آب کشاورزی در تشکل‌های آب‌بران دشت‌آبی کامیاران کردستان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 11-30]

د

  • دانشجویان کشاورزی تبیین روابط ساختاری بین مؤلفه‌های مهارت‌های نرم بایسته در دانشجویان کشاورزی: کاربردی از تحلیل دیمتل فازی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 33-47]
  • دانشجویان کشاورزی ارتباط بین دانش حضوری با قابلیت‌های کارآفرینی دانشجویان رشته های کشاورزی دانشگاه رازی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 88-109]
  • دانشجویان کشاورزی ارائه یک الگوی ساختاری توسعه مهارت‌های نرم بایسته در میان دانشجویان کشاورزی: یک رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 81-99]
  • دانشجویان کشاورزی تحلیل عوامل مؤثر بر نگهداشت دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 92-111]
  • دانشجویان کشاورزی چالش های اجرای دوره کارورزی دانشجویان (کاردانی وکارشناسی)کشاورزی در وزارت جهادکشاورزی از دیدگاه مجریان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 112-138]
  • دانش حضوری ارتباط بین دانش حضوری با قابلیت‌های کارآفرینی دانشجویان رشته های کشاورزی دانشگاه رازی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 88-109]
  • دانشکده کشاورزی شاخص های تدریس اثربخش از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشکده های کشاورزی دانشگا ه های بوعلی سینا و رازی [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 125-140]
  • دانشکده کشاورزی شناسایی و تبیین مهم ترین راهکارهای بهبود آموزش عالی کشاورزی در دانشکده کشاورزی زنجان [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 144-170]
  • دسترس‌پذیری تاثیر آموزش الکترونیکی سامیت بر بهبود عملکرد بخش کشاورزی مدیران عامل شرکت‌های تعاونی روستایی استان فارس [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 52-67]
  • دیمتل فازی تبیین روابط ساختاری بین مؤلفه‌های مهارت‌های نرم بایسته در دانشجویان کشاورزی: کاربردی از تحلیل دیمتل فازی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 33-47]
  • دوره کارورزی چالش های اجرای دوره کارورزی دانشجویان (کاردانی وکارشناسی)کشاورزی در وزارت جهادکشاورزی از دیدگاه مجریان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 112-138]

ر

  • رسانه‌های ترویجی نظام نوین ترویج و توسعه رسانه های آموزشی ترویجی [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 141-154]
  • رفتار اطلاع یابی تأثیر نیازهای اطلاعاتی و آموزش های ترویجی در رفتار اطلاع یابی برنج کاران ساری، مازندران [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 67-87]
  • رفتار تاب‌آوری تا ب آوری آموزشگران نظام آموزش عالی کشاورزی ایران در بحران همه گیری کووید19 [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 50-70]
  • رهیافت آموزشی دیدگاه گروه کانونی صاحبنظران منتخب آموزش کشاورزی نسبت به نظام آموزش کشاورزان آینده کشور [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 102-124]
  • روش‌های آموزشی- ترویجی تأثیر روش‌های آموزشی بر درک کشاورزان استان ایلام از پایداری زنجیره تأمین محصول‌های کشاورزی سالم [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 134-160]

ز

  • زنجیره تأمین تأثیر روش‌های آموزشی بر درک کشاورزان استان ایلام از پایداری زنجیره تأمین محصول‌های کشاورزی سالم [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 134-160]

س

  • ساری تأثیر نیازهای اطلاعاتی و آموزش های ترویجی در رفتار اطلاع یابی برنج کاران ساری، مازندران [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 67-87]
  • ساری عامل های مؤثر در ترویج و آموزش کشت گل محمدی در ساری [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 68-91]
  • سامانه آبیاری قطره ای عامل‌های مؤثر در نیازسنجی آموزشی گوجه فرنگی‌کاران در بکار‌گیری سامانه آبیاری قطره‌ایی منطقه مورد مطالعه: شهرستان دیر استان بوشهر [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 11-30]
  • سرمایه اجتماعی نقش سرمایه اجتماعی در به‏ کارگیری کنش‏ های مناسب کشاورزی (گپ جهانی): مطالعه ‏ای در شهرستان خرم‏ آباد [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 31-51]

ش

  • شهرستان خرم آباد نقش سرمایه اجتماعی در به‏ کارگیری کنش‏ های مناسب کشاورزی (گپ جهانی): مطالعه ‏ای در شهرستان خرم‏ آباد [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 31-51]

ع

  • عملیات مناسب کشاورزی نقش سرمایه اجتماعی در به‏ کارگیری کنش‏ های مناسب کشاورزی (گپ جهانی): مطالعه ‏ای در شهرستان خرم‏ آباد [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 31-51]
  • عملکرد سازمانی نقش مدیریت دانش و اقدا م های راهبردی مدیریت منبع های انسانی بر عملکردسازمانی جهاد کشاورزی استان بوشهر [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 6-24]
  • عملکرد شغلی نقش چابکی سازمانی در ارتباط فناوری اطلاعات و ارتباطات با عملکرد شغلی آموزشگران هنرستان‌ها و مرکزهای آموزش کشاورزی کرمانشاه [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 63-82]

غ

  • غنی‌سازی مهارتی غنی سازی مهارتی برنامه درسی نظام آموزش عالی کشاورزی ایران: مورد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 97-123]

ف

  • فناوری عامل های مؤثر در ترویج و آموزش کشت گل محمدی در ساری [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 68-91]
  • فن آوری اطلاعات بازدارند ه های آموزش الکترونیکی (غیرحضوری) از دیدگاه اعضاء هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 124-143]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات نقش چابکی سازمانی در ارتباط فناوری اطلاعات و ارتباطات با عملکرد شغلی آموزشگران هنرستان‌ها و مرکزهای آموزش کشاورزی کرمانشاه [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 63-82]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات نظام نوین ترویج و توسعه رسانه های آموزشی ترویجی [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 141-154]
  • فن دلفی فازی آسیب شناسی برنامه های ترویج کشاورزی در دوران کرونا و پساکرونا و تأثیر آن بر توسعه کشاورزی [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 31-49]

ق

  • قابلیت مشاهده تاثیر آموزش الکترونیکی سامیت بر بهبود عملکرد بخش کشاورزی مدیران عامل شرکت‌های تعاونی روستایی استان فارس [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 52-67]
  • قابلیت‌های کارآفرینی ارتباط بین دانش حضوری با قابلیت‌های کارآفرینی دانشجویان رشته های کشاورزی دانشگاه رازی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 88-109]
  • قانون افزایش بهر ه وری کشاورزی ومنابع طبیعی چالش های اجرای دوره کارورزی دانشجویان (کاردانی وکارشناسی)کشاورزی در وزارت جهادکشاورزی از دیدگاه مجریان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 112-138]

ک

  • کرمانشاه نیازسنجی آموزشی کشاورزان چغندرکار استان کرمانشاه با استفاده از مدل بوریچ و تحلیل کوادرانت [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 25-40]
  • کشاورزان آینده دیدگاه گروه کانونی صاحبنظران منتخب آموزش کشاورزی نسبت به نظام آموزش کشاورزان آینده کشور [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 102-124]
  • کشاورزان گوجه فرنگی کار شهرستان دیر عامل‌های مؤثر در نیازسنجی آموزشی گوجه فرنگی‌کاران در بکار‌گیری سامانه آبیاری قطره‌ایی منطقه مورد مطالعه: شهرستان دیر استان بوشهر [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 11-30]
  • کشاورزی پایدار نقش سرمایه اجتماعی در به‏ کارگیری کنش‏ های مناسب کشاورزی (گپ جهانی): مطالعه ‏ای در شهرستان خرم‏ آباد [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 31-51]
  • کوادرانت نیازسنجی آموزشی کشاورزان چغندرکار استان کرمانشاه با استفاده از مدل بوریچ و تحلیل کوادرانت [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 25-40]

گ

  • گردو نیازمند ی های آموزشی گردو کاران شهرستان رابر استان کرمان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 155-171]
  • گل محمدی عامل های مؤثر در ترویج و آموزش کشت گل محمدی در ساری [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 68-91]

م

  • محصولات کشاورزی سالم تأثیر روش‌های آموزشی بر درک کشاورزان استان ایلام از پایداری زنجیره تأمین محصول‌های کشاورزی سالم [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 134-160]
  • مدیریت دانش نقش مدیریت دانش و اقدا م های راهبردی مدیریت منبع های انسانی بر عملکردسازمانی جهاد کشاورزی استان بوشهر [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 6-24]
  • مدیریت دانش نظام نوین ترویج و توسعه رسانه های آموزشی ترویجی [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 141-154]
  • مدیریت دانش ارزیابی وضعیت مولفه های مدیریت دانش سامانه ترویج کشاورزی [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 71-96]
  • مدیریت دوره تاثیر آموزش الکترونیکی سامیت بر بهبود عملکرد بخش کشاورزی مدیران عامل شرکت‌های تعاونی روستایی استان فارس [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 52-67]
  • مدل‌سازی معادلات ساختاری ارائه یک الگوی ساختاری توسعه مهارت‌های نرم بایسته در میان دانشجویان کشاورزی: یک رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 81-99]
  • مدل کوآدرانت نیازمند ی های آموزشی گردو کاران شهرستان رابر استان کرمان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 155-171]
  • مدل نیازسنجی بوریچ نیازمند ی های آموزشی گردو کاران شهرستان رابر استان کرمان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 155-171]
  • مرکبات نقش عامل‌های مختلف در نگرش، مهارت و دانش باغداران ساری در زمینة عملیات داشت مرکبات با تأکید بر آموزش‌های ترویجی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 48-66]
  • منابع آب کشاورزی تحقق‌پذیری شاخص‌های حکمرانی شایسته منابع آب کشاورزی در تشکل‌های آب‌بران دشت‌آبی کامیاران کردستان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 11-30]
  • مهارت&rlm تبیین روابط ساختاری بین مؤلفه‌های مهارت‌های نرم بایسته در دانشجویان کشاورزی: کاربردی از تحلیل دیمتل فازی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 33-47]
  • مهارت‌آموزی غنی سازی مهارتی برنامه درسی نظام آموزش عالی کشاورزی ایران: مورد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 97-123]
  • مهارتهای حرفه ای شاخص های تدریس اثربخش از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشکده های کشاورزی دانشگا ه های بوعلی سینا و رازی [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 125-140]
  • مهارتهای عمومی شاخص های تدریس اثربخش از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشکده های کشاورزی دانشگا ه های بوعلی سینا و رازی [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 125-140]
  • مهارتهای فنی شاخص های تدریس اثربخش از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشکده های کشاورزی دانشگا ه های بوعلی سینا و رازی [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 125-140]
  • مهارت‌های نرم تبیین روابط ساختاری بین مؤلفه‌های مهارت‌های نرم بایسته در دانشجویان کشاورزی: کاربردی از تحلیل دیمتل فازی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 33-47]
  • مهارت‌های نرم ارائه یک الگوی ساختاری توسعه مهارت‌های نرم بایسته در میان دانشجویان کشاورزی: یک رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 81-99]
  • مهارت‌های نرم ضروری ارائه یک الگوی ساختاری توسعه مهارت‌های نرم بایسته در میان دانشجویان کشاورزی: یک رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 81-99]
  • موانع توسعه آموزش کشاورزی بازدارند ه های آموزش الکترونیکی (غیرحضوری) از دیدگاه اعضاء هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 124-143]

ن

  • نیاز اطلاعاتی تأثیر نیازهای اطلاعاتی و آموزش های ترویجی در رفتار اطلاع یابی برنج کاران ساری، مازندران [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 67-87]
  • نیاز آموزشی نیازسنجی آموزشی کشاورزان چغندرکار استان کرمانشاه با استفاده از مدل بوریچ و تحلیل کوادرانت [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 25-40]
  • نیازسنجی نیازمند ی های آموزشی گردو کاران شهرستان رابر استان کرمان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 155-171]
  • نیاز سنجی عامل‌های مؤثر در نیازسنجی آموزشی گوجه فرنگی‌کاران در بکار‌گیری سامانه آبیاری قطره‌ایی منطقه مورد مطالعه: شهرستان دیر استان بوشهر [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 11-30]
  • نیازهای شغلی ارائه الگوی هماهنگی برنامه‌های درسی کارشناسی آموزش و ترویج کشاورزی با نیازهای شغلی بازار کارکشاورزی استان اردبیل [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 110-133]
  • نظام آموزش عالی کشاورزی تا ب آوری آموزشگران نظام آموزش عالی کشاورزی ایران در بحران همه گیری کووید19 [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 50-70]
  • نظام آموزش عالی کشاورزی غنی سازی مهارتی برنامه درسی نظام آموزش عالی کشاورزی ایران: مورد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 97-123]
  • نظام آموزش کشاورزی دیدگاه گروه کانونی صاحبنظران منتخب آموزش کشاورزی نسبت به نظام آموزش کشاورزان آینده کشور [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 102-124]
  • نظام آموزش کشاورزی نگرشی به آموزش در هنرستا ن های کشاورزی [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 171-203]
  • نظام ترویج کشاورزی ارزیابی وضعیت مولفه های مدیریت دانش سامانه ترویج کشاورزی [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 71-96]
  • نظام فنی و حرفه ای نگرشی به آموزش در هنرستا ن های کشاورزی [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 171-203]
  • نظام نوین ترویج نظام نوین ترویج و توسعه رسانه های آموزشی ترویجی [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 141-154]
  • نظام نوین ترویج کشاورزی ارزشیابی اثربخشی پژوهشگر مروجان ارشد در نظام نوین ترویج کشاورزی: کاربرد مدل سیپ (CIPP) [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 41-62]
  • نظریه داده بنیان ارائه یک الگوی ساختاری توسعه مهارت‌های نرم بایسته در میان دانشجویان کشاورزی: یک رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 81-99]
  • نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده عوامل موثر بر تمایل اعضای هیئت علمی دانشکده‌های کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه ارومیه نسبت به مشارکت در فعالیت های ترویجی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 11-32]
  • نظریه مبنایی طراحی الگویی برای ارائه خدمات ترویج دانشگاهی در دانشکد ه های کشاورزی ومنابع طبیعی دانشگاه ارومیه [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 139-154]
  • نگهداشت تحلیل عوامل مؤثر بر نگهداشت دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 92-111]
  • نوآوری سازمانی نقش مدیریت دانش و اقدا م های راهبردی مدیریت منبع های انسانی بر عملکردسازمانی جهاد کشاورزی استان بوشهر [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 6-24]

و

ه

  • های ارتباطی تبیین روابط ساختاری بین مؤلفه‌های مهارت‌های نرم بایسته در دانشجویان کشاورزی: کاربردی از تحلیل دیمتل فازی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 33-47]
  • های نرم بایسته تبیین روابط ساختاری بین مؤلفه‌های مهارت‌های نرم بایسته در دانشجویان کشاورزی: کاربردی از تحلیل دیمتل فازی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 33-47]
  • همه‌گیری کووید 19 تا ب آوری آموزشگران نظام آموزش عالی کشاورزی ایران در بحران همه گیری کووید19 [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 50-70]
  • هنرستان‌ها و مراکز آموزش کشاورزی نقش چابکی سازمانی در ارتباط فناوری اطلاعات و ارتباطات با عملکرد شغلی آموزشگران هنرستان‌ها و مرکزهای آموزش کشاورزی کرمانشاه [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 63-82]

ی

  • یادگیری الکترونیکی بازدارند ه های آموزش الکترونیکی (غیرحضوری) از دیدگاه اعضاء هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 124-143]
  • یادگیری تجربی غنی سازی مهارتی برنامه درسی نظام آموزش عالی کشاورزی ایران: مورد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 97-123]