آموزش الکترونیکی سامیتتاثیر آموزش الکترونیکی سامیت بر بهبود عملکرد بخش کشاورزی مدیران عامل شرکتهای تعاونی روستایی استان فارس [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 52-67]
آموزش ترویجینیازمند ی های آموزشی گردو کاران شهرستان رابر استان کرمان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 155-171]
آموزش ترویجینقش عاملهای مختلف در نگرش، مهارت و دانش باغداران ساری در زمینة عملیات داشت مرکبات با تأکید بر آموزشهای ترویجی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 48-66]
آموزش عالیشناسایی و تبیین مهم ترین راهکارهای بهبود آموزش عالی کشاورزی در دانشکده کشاورزی زنجان [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 144-170]
آموزش عالیتحلیل عوامل مؤثر بر نگهداشت دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 92-111]
آموزش عالی کشاورزیشناسایی و تبیین مهم ترین راهکارهای بهبود آموزش عالی کشاورزی در دانشکده کشاورزی زنجان [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 144-170]
آموزش کشاورزیدیدگاه گروه کانونی صاحبنظران منتخب آموزش کشاورزی نسبت به نظام آموزش کشاورزان آینده کشور [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 102-124]
آموزشگران کشاورزیتا ب آوری آموزشگران نظام آموزش عالی کشاورزی ایران در بحران همه گیری کووید19 [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 50-70]
آموزش مجازیآسیب شناسی برنامه های ترویج کشاورزی در دوران کرونا و پساکرونا و تأثیر آن بر توسعه کشاورزی [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 31-49]
آموزش های ترویجیتأثیر نیازهای اطلاعاتی و آموزش های ترویجی در رفتار اطلاع یابی برنج کاران ساری، مازندران [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 67-87]
آموزش و ترویج کشاورزیارائه الگوی هماهنگی برنامههای درسی کارشناسی آموزش و ترویج کشاورزی با نیازهای شغلی بازار کارکشاورزی استان اردبیل [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 110-133]
ا
ارتباطعامل های مؤثر در ترویج و آموزش کشت گل محمدی در ساری [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 68-91]
اشتغالپذیریغنی سازی مهارتی برنامه درسی نظام آموزش عالی کشاورزی ایران: مورد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 97-123]
اقدامات راهبردی منابع انسانینقش مدیریت دانش و اقدا م های راهبردی مدیریت منبع های انسانی بر عملکردسازمانی جهاد کشاورزی استان بوشهر [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 6-24]
انگیزهتحلیل عوامل مؤثر بر نگهداشت دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 92-111]
ب
باغداراننقش عاملهای مختلف در نگرش، مهارت و دانش باغداران ساری در زمینة عملیات داشت مرکبات با تأکید بر آموزشهای ترویجی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 48-66]
برنامه درسیغنی سازی مهارتی برنامه درسی نظام آموزش عالی کشاورزی ایران: مورد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 97-123]
برنامه درسیارائه الگوی هماهنگی برنامههای درسی کارشناسی آموزش و ترویج کشاورزی با نیازهای شغلی بازار کارکشاورزی استان اردبیل [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 110-133]
بهبود آموزش عالی کشاورزیشناسایی و تبیین مهم ترین راهکارهای بهبود آموزش عالی کشاورزی در دانشکده کشاورزی زنجان [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 144-170]
بهره برداران منابع طبیعیطراحی الگویی برای ارائه خدمات ترویج دانشگاهی در دانشکد ه های کشاورزی ومنابع طبیعی دانشگاه ارومیه [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 139-154]
بوریچنیازسنجی آموزشی کشاورزان چغندرکار استان کرمانشاه با استفاده از مدل بوریچ و تحلیل کوادرانت [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 25-40]
پ
پایداریتأثیر روشهای آموزشی بر درک کشاورزان استان ایلام از پایداری زنجیره تأمین محصولهای کشاورزی سالم [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 134-160]
پاندمی کروناآسیب شناسی برنامه های ترویج کشاورزی در دوران کرونا و پساکرونا و تأثیر آن بر توسعه کشاورزی [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 31-49]
تحلیل سلسله مراتبیتأثیر روشهای آموزشی بر درک کشاورزان استان ایلام از پایداری زنجیره تأمین محصولهای کشاورزی سالم [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 134-160]
تدریس اثربخششاخص های تدریس اثربخش از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشکده های کشاورزی دانشگا ه های بوعلی سینا و رازی [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 125-140]
ترویج دانشگاهیعوامل موثر بر تمایل اعضای هیئت علمی دانشکدههای کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه ارومیه نسبت به مشارکت در فعالیت های ترویجی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 11-32]
ترویج دانشگاهیطراحی الگویی برای ارائه خدمات ترویج دانشگاهی در دانشکد ه های کشاورزی ومنابع طبیعی دانشگاه ارومیه [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 139-154]
ترویج کشاورزیآسیب شناسی برنامه های ترویج کشاورزی در دوران کرونا و پساکرونا و تأثیر آن بر توسعه کشاورزی [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 31-49]
ترویج و آموزشعامل های مؤثر در ترویج و آموزش کشت گل محمدی در ساری [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 68-91]
تشکلهای کشاورزیتحققپذیری شاخصهای حکمرانی شایسته منابع آب کشاورزی در تشکلهای آببران دشتآبی کامیاران کردستان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 11-30]
تعالی سازمانینقش مدیریت دانش و اقدا م های راهبردی مدیریت منبع های انسانی بر عملکردسازمانی جهاد کشاورزی استان بوشهر [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 6-24]
تغییر رفتارنقش عاملهای مختلف در نگرش، مهارت و دانش باغداران ساری در زمینة عملیات داشت مرکبات با تأکید بر آموزشهای ترویجی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 48-66]
توسعه اشتغالارتباط بین دانش حضوری با قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان رشته های کشاورزی دانشگاه رازی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 88-109]
توسعه پایدارنقش سرمایه اجتماعی در به کارگیری کنش های مناسب کشاورزی (گپ جهانی): مطالعه ای در شهرستان خرم آباد [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 31-51]
توسعه زیرساختشناسایی و تبیین مهم ترین راهکارهای بهبود آموزش عالی کشاورزی در دانشکده کشاورزی زنجان [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 144-170]
توسعه کشاورزیآسیب شناسی برنامه های ترویج کشاورزی در دوران کرونا و پساکرونا و تأثیر آن بر توسعه کشاورزی [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 31-49]
توسعه کشاورزیتحققپذیری شاخصهای حکمرانی شایسته منابع آب کشاورزی در تشکلهای آببران دشتآبی کامیاران کردستان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 11-30]
ث
ثبات و کارکردی بودنتاثیر آموزش الکترونیکی سامیت بر بهبود عملکرد بخش کشاورزی مدیران عامل شرکتهای تعاونی روستایی استان فارس [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 52-67]
چ
چابکی سازمانینقش چابکی سازمانی در ارتباط فناوری اطلاعات و ارتباطات با عملکرد شغلی آموزشگران هنرستانها و مرکزهای آموزش کشاورزی کرمانشاه [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 63-82]
چالش های کارورزیچالش های اجرای دوره کارورزی دانشجویان (کاردانی وکارشناسی)کشاورزی در وزارت جهادکشاورزی از دیدگاه مجریان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 112-138]
چغندرکاراننیازسنجی آموزشی کشاورزان چغندرکار استان کرمانشاه با استفاده از مدل بوریچ و تحلیل کوادرانت [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 25-40]
ح
حکمرانی آبتحققپذیری شاخصهای حکمرانی شایسته منابع آب کشاورزی در تشکلهای آببران دشتآبی کامیاران کردستان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 11-30]
د
دانشجویان کشاورزیتبیین روابط ساختاری بین مؤلفههای مهارتهای نرم بایسته در دانشجویان کشاورزی: کاربردی از تحلیل دیمتل فازی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 33-47]
دانشجویان کشاورزیارتباط بین دانش حضوری با قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان رشته های کشاورزی دانشگاه رازی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 88-109]
دانشجویان کشاورزیارائه یک الگوی ساختاری توسعه مهارتهای نرم بایسته در میان دانشجویان کشاورزی: یک رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 81-99]
دانشجویان کشاورزیتحلیل عوامل مؤثر بر نگهداشت دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 92-111]
دانشجویان کشاورزیچالش های اجرای دوره کارورزی دانشجویان (کاردانی وکارشناسی)کشاورزی در وزارت جهادکشاورزی از دیدگاه مجریان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 112-138]
دانش حضوریارتباط بین دانش حضوری با قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان رشته های کشاورزی دانشگاه رازی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 88-109]
دانشکده کشاورزیشاخص های تدریس اثربخش از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشکده های کشاورزی دانشگا ه های بوعلی سینا و رازی [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 125-140]
دانشکده کشاورزیشناسایی و تبیین مهم ترین راهکارهای بهبود آموزش عالی کشاورزی در دانشکده کشاورزی زنجان [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 144-170]
دسترسپذیریتاثیر آموزش الکترونیکی سامیت بر بهبود عملکرد بخش کشاورزی مدیران عامل شرکتهای تعاونی روستایی استان فارس [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 52-67]
دیمتل فازیتبیین روابط ساختاری بین مؤلفههای مهارتهای نرم بایسته در دانشجویان کشاورزی: کاربردی از تحلیل دیمتل فازی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 33-47]
دوره کارورزیچالش های اجرای دوره کارورزی دانشجویان (کاردانی وکارشناسی)کشاورزی در وزارت جهادکشاورزی از دیدگاه مجریان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 112-138]
ر
رسانههای ترویجینظام نوین ترویج و توسعه رسانه های آموزشی ترویجی [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 141-154]
رفتار اطلاع یابیتأثیر نیازهای اطلاعاتی و آموزش های ترویجی در رفتار اطلاع یابی برنج کاران ساری، مازندران [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 67-87]
رفتار تابآوریتا ب آوری آموزشگران نظام آموزش عالی کشاورزی ایران در بحران همه گیری کووید19 [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 50-70]
رهیافت آموزشیدیدگاه گروه کانونی صاحبنظران منتخب آموزش کشاورزی نسبت به نظام آموزش کشاورزان آینده کشور [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 102-124]
روشهای آموزشی- ترویجیتأثیر روشهای آموزشی بر درک کشاورزان استان ایلام از پایداری زنجیره تأمین محصولهای کشاورزی سالم [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 134-160]
ز
زنجیره تأمینتأثیر روشهای آموزشی بر درک کشاورزان استان ایلام از پایداری زنجیره تأمین محصولهای کشاورزی سالم [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 134-160]
س
ساریتأثیر نیازهای اطلاعاتی و آموزش های ترویجی در رفتار اطلاع یابی برنج کاران ساری، مازندران [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 67-87]
ساریعامل های مؤثر در ترویج و آموزش کشت گل محمدی در ساری [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 68-91]
سامانه آبیاری قطره ایعاملهای مؤثر در نیازسنجی آموزشی گوجه فرنگیکاران در بکارگیری سامانه آبیاری قطرهایی منطقه مورد مطالعه: شهرستان دیر استان بوشهر [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 11-30]
سرمایه اجتماعینقش سرمایه اجتماعی در به کارگیری کنش های مناسب کشاورزی (گپ جهانی): مطالعه ای در شهرستان خرم آباد [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 31-51]
ش
شهرستان خرم آبادنقش سرمایه اجتماعی در به کارگیری کنش های مناسب کشاورزی (گپ جهانی): مطالعه ای در شهرستان خرم آباد [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 31-51]
ع
عملیات مناسب کشاورزینقش سرمایه اجتماعی در به کارگیری کنش های مناسب کشاورزی (گپ جهانی): مطالعه ای در شهرستان خرم آباد [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 31-51]
عملکرد سازمانینقش مدیریت دانش و اقدا م های راهبردی مدیریت منبع های انسانی بر عملکردسازمانی جهاد کشاورزی استان بوشهر [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 6-24]
عملکرد شغلینقش چابکی سازمانی در ارتباط فناوری اطلاعات و ارتباطات با عملکرد شغلی آموزشگران هنرستانها و مرکزهای آموزش کشاورزی کرمانشاه [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 63-82]
غ
غنیسازی مهارتیغنی سازی مهارتی برنامه درسی نظام آموزش عالی کشاورزی ایران: مورد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 97-123]
ف
فناوریعامل های مؤثر در ترویج و آموزش کشت گل محمدی در ساری [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 68-91]
فن آوری اطلاعاتبازدارند ه های آموزش الکترونیکی (غیرحضوری) از دیدگاه اعضاء هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 124-143]
فناوری اطلاعات و ارتباطاتنقش چابکی سازمانی در ارتباط فناوری اطلاعات و ارتباطات با عملکرد شغلی آموزشگران هنرستانها و مرکزهای آموزش کشاورزی کرمانشاه [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 63-82]
فناوری اطلاعات و ارتباطاتنظام نوین ترویج و توسعه رسانه های آموزشی ترویجی [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 141-154]
فن دلفی فازیآسیب شناسی برنامه های ترویج کشاورزی در دوران کرونا و پساکرونا و تأثیر آن بر توسعه کشاورزی [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 31-49]
ق
قابلیت مشاهدهتاثیر آموزش الکترونیکی سامیت بر بهبود عملکرد بخش کشاورزی مدیران عامل شرکتهای تعاونی روستایی استان فارس [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 52-67]
قابلیتهای کارآفرینیارتباط بین دانش حضوری با قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان رشته های کشاورزی دانشگاه رازی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 88-109]
قانون افزایش بهر ه وری کشاورزی ومنابع طبیعیچالش های اجرای دوره کارورزی دانشجویان (کاردانی وکارشناسی)کشاورزی در وزارت جهادکشاورزی از دیدگاه مجریان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 112-138]
ک
کرمانشاهنیازسنجی آموزشی کشاورزان چغندرکار استان کرمانشاه با استفاده از مدل بوریچ و تحلیل کوادرانت [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 25-40]
کشاورزان آیندهدیدگاه گروه کانونی صاحبنظران منتخب آموزش کشاورزی نسبت به نظام آموزش کشاورزان آینده کشور [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 102-124]
کشاورزان گوجه فرنگی کار شهرستان دیرعاملهای مؤثر در نیازسنجی آموزشی گوجه فرنگیکاران در بکارگیری سامانه آبیاری قطرهایی منطقه مورد مطالعه: شهرستان دیر استان بوشهر [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 11-30]
کشاورزی پایدارنقش سرمایه اجتماعی در به کارگیری کنش های مناسب کشاورزی (گپ جهانی): مطالعه ای در شهرستان خرم آباد [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 31-51]
کوادرانتنیازسنجی آموزشی کشاورزان چغندرکار استان کرمانشاه با استفاده از مدل بوریچ و تحلیل کوادرانت [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 25-40]
گ
گردونیازمند ی های آموزشی گردو کاران شهرستان رابر استان کرمان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 155-171]
گل محمدیعامل های مؤثر در ترویج و آموزش کشت گل محمدی در ساری [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 68-91]
م
محصولات کشاورزی سالمتأثیر روشهای آموزشی بر درک کشاورزان استان ایلام از پایداری زنجیره تأمین محصولهای کشاورزی سالم [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 134-160]
مدیریت دانشنقش مدیریت دانش و اقدا م های راهبردی مدیریت منبع های انسانی بر عملکردسازمانی جهاد کشاورزی استان بوشهر [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 6-24]
مدیریت دانشنظام نوین ترویج و توسعه رسانه های آموزشی ترویجی [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 141-154]
مدیریت دورهتاثیر آموزش الکترونیکی سامیت بر بهبود عملکرد بخش کشاورزی مدیران عامل شرکتهای تعاونی روستایی استان فارس [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 52-67]
مدلسازی معادلات ساختاریارائه یک الگوی ساختاری توسعه مهارتهای نرم بایسته در میان دانشجویان کشاورزی: یک رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 81-99]
مدل کوآدرانتنیازمند ی های آموزشی گردو کاران شهرستان رابر استان کرمان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 155-171]
مدل نیازسنجی بوریچنیازمند ی های آموزشی گردو کاران شهرستان رابر استان کرمان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 155-171]
مرکباتنقش عاملهای مختلف در نگرش، مهارت و دانش باغداران ساری در زمینة عملیات داشت مرکبات با تأکید بر آموزشهای ترویجی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 48-66]
منابع آب کشاورزیتحققپذیری شاخصهای حکمرانی شایسته منابع آب کشاورزی در تشکلهای آببران دشتآبی کامیاران کردستان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 11-30]
مهارت&rlmتبیین روابط ساختاری بین مؤلفههای مهارتهای نرم بایسته در دانشجویان کشاورزی: کاربردی از تحلیل دیمتل فازی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 33-47]
مهارتآموزیغنی سازی مهارتی برنامه درسی نظام آموزش عالی کشاورزی ایران: مورد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 97-123]
مهارتهای حرفه ایشاخص های تدریس اثربخش از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشکده های کشاورزی دانشگا ه های بوعلی سینا و رازی [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 125-140]
مهارتهای عمومیشاخص های تدریس اثربخش از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشکده های کشاورزی دانشگا ه های بوعلی سینا و رازی [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 125-140]
مهارتهای فنیشاخص های تدریس اثربخش از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشکده های کشاورزی دانشگا ه های بوعلی سینا و رازی [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 125-140]
مهارتهای نرمتبیین روابط ساختاری بین مؤلفههای مهارتهای نرم بایسته در دانشجویان کشاورزی: کاربردی از تحلیل دیمتل فازی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 33-47]
مهارتهای نرمارائه یک الگوی ساختاری توسعه مهارتهای نرم بایسته در میان دانشجویان کشاورزی: یک رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 81-99]
مهارتهای نرم ضروریارائه یک الگوی ساختاری توسعه مهارتهای نرم بایسته در میان دانشجویان کشاورزی: یک رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 81-99]
موانع توسعه آموزش کشاورزیبازدارند ه های آموزش الکترونیکی (غیرحضوری) از دیدگاه اعضاء هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 124-143]
ن
نیاز اطلاعاتیتأثیر نیازهای اطلاعاتی و آموزش های ترویجی در رفتار اطلاع یابی برنج کاران ساری، مازندران [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 67-87]
نیاز آموزشینیازسنجی آموزشی کشاورزان چغندرکار استان کرمانشاه با استفاده از مدل بوریچ و تحلیل کوادرانت [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 25-40]
نیازسنجینیازمند ی های آموزشی گردو کاران شهرستان رابر استان کرمان [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 155-171]
نیاز سنجیعاملهای مؤثر در نیازسنجی آموزشی گوجه فرنگیکاران در بکارگیری سامانه آبیاری قطرهایی منطقه مورد مطالعه: شهرستان دیر استان بوشهر [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 11-30]
نیازهای شغلیارائه الگوی هماهنگی برنامههای درسی کارشناسی آموزش و ترویج کشاورزی با نیازهای شغلی بازار کارکشاورزی استان اردبیل [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 110-133]
نظام آموزش عالی کشاورزیتا ب آوری آموزشگران نظام آموزش عالی کشاورزی ایران در بحران همه گیری کووید19 [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 50-70]
نظام آموزش عالی کشاورزیغنی سازی مهارتی برنامه درسی نظام آموزش عالی کشاورزی ایران: مورد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 97-123]
نظام آموزش کشاورزیدیدگاه گروه کانونی صاحبنظران منتخب آموزش کشاورزی نسبت به نظام آموزش کشاورزان آینده کشور [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 102-124]
نظام آموزش کشاورزینگرشی به آموزش در هنرستا ن های کشاورزی [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 171-203]
نظام فنی و حرفه اینگرشی به آموزش در هنرستا ن های کشاورزی [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 171-203]
نظام نوین ترویجنظام نوین ترویج و توسعه رسانه های آموزشی ترویجی [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 141-154]
نظام نوین ترویج کشاورزیارزشیابی اثربخشی پژوهشگر مروجان ارشد در نظام نوین ترویج کشاورزی: کاربرد مدل سیپ (CIPP) [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 41-62]
نظریه داده بنیانارائه یک الگوی ساختاری توسعه مهارتهای نرم بایسته در میان دانشجویان کشاورزی: یک رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 81-99]
نظریه رفتار برنامهریزی شدهعوامل موثر بر تمایل اعضای هیئت علمی دانشکدههای کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه ارومیه نسبت به مشارکت در فعالیت های ترویجی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 11-32]
نظریه مبناییطراحی الگویی برای ارائه خدمات ترویج دانشگاهی در دانشکد ه های کشاورزی ومنابع طبیعی دانشگاه ارومیه [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 139-154]
نگهداشتتحلیل عوامل مؤثر بر نگهداشت دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 14، شماره 63، 1401، صفحه 92-111]
نوآوری سازمانینقش مدیریت دانش و اقدا م های راهبردی مدیریت منبع های انسانی بر عملکردسازمانی جهاد کشاورزی استان بوشهر [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 6-24]
و
و اعضای هیئت علمی کشاورزی و منابع طبیعیعوامل موثر بر تمایل اعضای هیئت علمی دانشکدههای کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه ارومیه نسبت به مشارکت در فعالیت های ترویجی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 11-32]
ه
های ارتباطیتبیین روابط ساختاری بین مؤلفههای مهارتهای نرم بایسته در دانشجویان کشاورزی: کاربردی از تحلیل دیمتل فازی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 33-47]
های نرم بایستهتبیین روابط ساختاری بین مؤلفههای مهارتهای نرم بایسته در دانشجویان کشاورزی: کاربردی از تحلیل دیمتل فازی [دوره 14، شماره 60، 1401، صفحه 33-47]
همهگیری کووید 19تا ب آوری آموزشگران نظام آموزش عالی کشاورزی ایران در بحران همه گیری کووید19 [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 50-70]
هنرستانها و مراکز آموزش کشاورزینقش چابکی سازمانی در ارتباط فناوری اطلاعات و ارتباطات با عملکرد شغلی آموزشگران هنرستانها و مرکزهای آموزش کشاورزی کرمانشاه [دوره 14، شماره 61، 1401، صفحه 63-82]
ی
یادگیری الکترونیکیبازدارند ه های آموزش الکترونیکی (غیرحضوری) از دیدگاه اعضاء هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 124-143]
یادگیری تجربیغنی سازی مهارتی برنامه درسی نظام آموزش عالی کشاورزی ایران: مورد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان [دوره 14، شماره 62، 1401، صفحه 97-123]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد